»Gre za izjemno postavitev v skladu z najnovejšimi ugotovitvami muzeologije. Predmeti so postavljeni v scene, ki ponazarjajo načine uporabe orodja, orožja, posodja in okrasja, spremljajo jih zanimiva pomagala, ki temeljijo na sodobnih tehnologijah, a na nevsiljiv in privlačen način. Ob razstavi so izšli katalog, znanstvena monografija in vodnik, obiskovalci pa v muzejski trgovini lahko izbirajo med številnimi čudovitimi izdelki.«
»Ingi iz Dragomlja, ogrlica iz Podzemlja, čelada z Magdalenske gore in situla z Valične vasi so v vitrinah v ugledni družbi prestižnih predmetov iz Hrvaške, Bosne, Srbije, Bolgarije in Albanije.«
»Sijajna razstava spominja, da je prav jugovzhodna Evropa prostor najstarejše človekove stalne poselitve v Evropi, že konec 7. tisočletja pr. n. št., obenem pa prostor, v katerem so se od 5. tisočletja pr. n. št. naprej kot prve na evropskih tleh oblikovale najstarejše vladarske družbe vse do najstarejših državnih oblik in navsezadnje helenistične civilizacije v 4. in 3. stoletju pr. n. št.«
»Dela pripovedujejo o umetnosti, ki je nastajala v času, ko je Srednja Evropa obtičala v obdobju burnih političnih, družbenih, ekonomskih in kulturnih preobratov.«
»Na ta način Babnik ne obravnava izključno fizične pojavnosti predmeta, temveč predvsem njegovo simbolno vrednost, ki je 'vpisana' vanj zaradi uveljavljenih družbenih kanonov.«
»Kritiki Meštrovićeve upodobitve staroselcev se sklicujejo na to, da ju ni predstavil na realističen način. Meštrović ju je predstavil izjemno dostojanstveno, kakršni so staroselci tudi bili v času ameriške zahodne ekspanzije in svojega boja za obstanek – pogumni in močni borci, konjeniki in nomadi, in to na idealiziran način.«
»Z odgovori na postavljena vprašanja se gledalec pomika po poenostavljenem zemljevidu in na ta način podoživi avtoričino detektivsko iskanje izgubljenih predmetov.«
»Mislim, da je razstava zelo lepo postavljena. Šli smo malo kronološko. Res so slike, tudi te intenzivne, postavljene nekoliko na gosto, vendar to ni nič hudega, saj jih zapirajo praviloma temnejši okvirji, ki so kot nekakšna okna. Pravzaprav so moje slike kot sporočilca v steklenici, ki se jih vrže v morje. Potem to nekdo najde, odpre in z njimi naredi, kar hoče.«
»Tako v prvem kot drugem galerijskem prostoru so fotografije obnemoglih in omamljenih potrošnikov nočnega življenja iz klubov Metelkove mesta vpete v široke okvirje, ki simbolično ponazarjajo vrata v svet drugačnih zaznav.«
»V okviru projekta bomo postavili na desetine vitrin, ki bodo zagotavljale klimatske razmere za zgodovinske predmete v skladu z zahtevami ohranjanja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju